رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه اعلام کرد که ۲ نفر از زنان کشتی‌گیر کرمانشاه به منظور حضور در رقابت‌های جهانی آلیش به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.

آلیش بانوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین محبی امروز جمعه ۸ آذر در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: اردوی تیم ملی به منظور حضور در رقابت‌های جهانی یکم تا دهم دی ماه در محل خانه کشتی تختی استان البرز برگزار می‌شود.  

وی افزود: در وزن ۷۰ کیلوگرم خانم ندا مرادی گروسی و در وزن +۷۵ کیلوگرم خانم‌هانیه عاشوری نمایندگان استان کرمانشاه در این اردو هستند.  

به گفته رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه، بانوان کرمانشاهی به منظور کسب پیراهن تیم ملی آلیش(کشتی با شال، کمربند) از آمادگی کافی برخوردارند.  

نایب رئیس زنان فدراسیون کشتی در روزهای گذشته گفته بود که تیم ملی آلیش زنان ایران در پیکارهای جهانی که اواخر دی در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.  

«فاطمه درخشانی» افزود: پیگیری برنامه‌های کشتی زنان در دستور کار قرار دارد و به همین منظور نخستین برنامه ما حضور در رقابت‌های جهانی کشتی آلیش خواهد بود.  

وی خاطرنشان کرد: به زودی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آلیش زنان برای حضور در این رقابت‌ها آغاز می‌شود و امیدوارم که نمایندگان کشورمان با انجام تمرینات منظم و کسب آمادگی لازم، نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنند.  

کد خبر 466320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha