جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

باشگاه برایتون نام علیرضا جهانبخش را در فهرست فروش این باشگاه قرار داده است.

جهانبخش

به گزارش همشهری آنلاین،  تارنمای انگلیسی"برایتون اند هو ایندیپندنت" در گزارشی از تصمیم باشگاه برایتون برای قرار دادن نام علیرضا جهانبخش در فهرست فروش این باشگاه در ژانویه خبر داد.

به گزارش ایرنا این تارنما که اتفاقات و اخبار شهر  برایتون را پوشش می‌دهد، در گزارش خود نوشت: پنجره نقل و انتقالات زمستانی ماه ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و بسیاری از باشگاه های حاضر در لیگ‌های معتبر اروپایی شروع به سبک و سنگین کردن گزینه‌های خود کرده‌اند و برایتون نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برایتون هفته جاری با تمدید قرارداد گراهام پاتر به مدت ۲ سال دیگر، دست حمایتی خود را تا سال ۲۰۲۵ پشتوانه وی کرد و این باشگاه علاوه بر در نظر داشتن خریدهای جدید، تعدادی از بازیکنانی را که تحت هدایت پاتر آنقدرها پررنگ نبودند، در فهرست فروش قرار خواهد داد.

مهاجم ایرانی جولای ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۱۷ میلیون پوند از آلکمار هلند راهی انگلیس شد؛ او در فصل گذشته تحت هدایت کریس هیوتون در ۲۴ بازی که در لیگ جزیره و جام اتحادیه به میدان رفت گلی به ثمر نرساند و در فصل جاری نیز با هدایت پاتر تنها در دیدار مقابل بریستول روورز در جام اتحادیه به کار گرفته شد.

جهانبخش علاوه بر این در دیدار مقابل لسترسیتی تعویضی بلا استفاده بود. پاتر اغلب در مورد نگرش مثبت جهانبخش در جریان تمرینات به رغم فرصت بازی محدود حرف زده و همواره اخلاق کاری وی را مورد ستایش وافر قرار داده است اما جهانبخش تا اینجای کار فرصت حضور در بازی‌های لیگ جزیره را پیدا نکرده است.

صحبت‌هایی در مورد استفاده از وی به عنوان وینگر راست به منظور ایجاد فضای رقابتی برای مارتین مونتایا مطرح شد اما این اتفاق نیز تا اینجای کار رخ نداده است.

این در حالی است که پاتر اکتبر سال جاری در پاسخ به این پرسش که آیا جهانبخش در ژانویه فروخته می‌شود یا نه، به شکلی دوپهلو گفته بود: جواب شما هم بله و هم نه است.

کد خبر 466300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha