مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
۰ نفر

رئیس انجمن اندودنتیکس‌های ایران گفت: جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌های دنیا برای درمان ریشه دندان امروز به کشور وارد شده و در این زمینه ویژگی خاص این انجمن در ارائه آموزش‌ها به نسل جدید است.

دندانپزشکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی خادمی پنج‌شنبه هفتم آذر در چهارمین سمپوزیوم انجمن اندودنتیکس‌های(متخصصان ریشه دندان) ایران در کرمان افزود: نسل جوان متخصصان ریشه دندان امروز فرهیخته، محقق و فنی برای درمان ریشه هستند و در این زمینه نیازی به خارج از کشور وجود ندارد.

وی با بیان این‌که خدمات انجمن اندودنتیکس به مردم و بیماران خدماتی پرزحمت با تعرفه پایین است گفت: این انجمن تاکنون ۱۸ همایش علمی و ۴۰ سمپوزیوم ملی را اجرا کرده و امروز تعداد سه شعبه در استان‌های خراسان، اصفهان و آذربایجان شرقی دارد.

رئیس انجمن اندودنتیکس‌های ایران گفت: فعالیت انجمن اندودنتیکس از ۲۵ سال پیش در مشهد آغاز شد و جزو انجمن‌های پیشگام در این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: مرحله بعدی همایش علمی انجمن اندودنتیکس‌ در مردادماه سال آینده در محل هتل المپیک تهران و میزبان سمپوزیوم بعدی شهر تبریز است.

عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دبیر چهارمین سمپوزیوم انجمن اندودنتیکس‌های(متخصصان ریشه دندان) هم گفت: ۱۰ کارگاه تخصصی و عمومی برای آموزش دندانپزشکان عمومی و متخصص تاکنون برگزار شده است.

مسعود پریوخ افزود: انجمن اندودنتیکس‌ توسط یک خیر در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان پایه‌گذاری شده است.

چهارمین سمپوزیوم انجمن اندودنتیکس‌های(متخصصان ریشه دندان) ایران روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محل هتل پارس کرمان در حال برگزاری است و همچنین کارگاه‌های آموزشی پیشرفته دندانپزشکی با حضور اساتید و محققان برجسته داخلی و بین‌المللی روزهای پنجم و ششم آذرماه برگزار شد.

کد خبر 466256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha