شهردار تبریز گفت: شهیدان بهترین دوران زندگی خود را برای مردم، دین و وطن فدا کرده اند تا مردم در آسایش زندگی کنند.

نصب تندیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهریار نیوز، ایرج شهین باهر در آیین رونمایی از تندیس سردار «شهید حمیدباکری» با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تندیس‌های مفاخر و مشاهیر شهر بر زیبایی‌های شهرمان افزوده و ما باید هویت و افتخارات خود را رونمایی کنیم تا هم مردم و هم آیندگان مطلع شوند که گذشته شهر و وطن با چه افتخار آفرینی‌هایی پدید آمده است. 

او افزود: این تندیس‌ها علاوه بر اینکه کارکردی فرهنگی دارند، ضمن جلوه آرایی شهر حامل این پیام بزرگ هستند که به فکر مردم و وطن نیز باشیم تا برخی از مشکلات فرهنگی شهرمان حل شود و در کنار آن ببینیم که چه انسان‌های بزرگی در این شهر متولد شده و با نثار جان خود به مردم خدمت کرده اند. 

ایرج شهین باهر تصریح کرد: از مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیز خواستاریم تا با تداوم ساخت این تندیس‌ها ضمن افزودن بر زیبایی شهر، مهمانان شهرمان را با گذشته این دیار آشنا کنند. 

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهمیت انجام اقدامات فرهنگی گفت: گاهی اقدامات فرهنگی این چنینی در جامعه تاثیر بیشتری نسبت به پروژه‌های بزرگ دارد چراکه پروژه‌های عمرانی عموماً نقش تسهیل کننده و رفاه لحظه‌ای دارند، اما ترویج مسائل فرهنگی می‌تواند جامعه را دگرگون سازد. 

او در پایان سخنان خود، بسیجیان را پیروان شهدای بزرگ دانسته و ابراز امیدواری کرد که همه بیش از پیش تحت تاثیر اخلاق شهدا قرار گیرند. 

کد خبر 465990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha