مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت گفت: با افزایش بازرسی‌ها و نظارت بر قیمت‌ها با گران‌فروشی به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

فروشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا دهقانی در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان تفت بابیان اینکه پس از گرانی بنزین حساسیت بیشتری بر روی گرانی کالاها وجود دارد، گفت: در چند روز اخیر شاهد شکایات متعدد مردم از گرانی به‌واسطه شماره ۱۲۴ بودیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت با اشاره به اینکه در روزهای اخیر ۱۳۰ مورد بازرسی در سطح شهرستان انجام‌شده، اضافه کرد: با افزایش بازرسی‌ها و نظارت بر قیمت‌ها با گران‌فروشی به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

وی تشکیل ۱۵ پرونده درزمینهٔ گران‌فروشی و عدم درج قیمت را حاصل بازرسی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ارزش ریالی این تشکیل پرونده‌ها ۲۷ میلیون ریال بوده است.

دهقانی افزود: از مرکز استان درخواست یک اکیپ بازرسی برای شهرستان تفت شده که هفته‌ای دومرتبه حضور می‌یابند و از واحدهای صنفی بازرسی می‌کند.

وی تقسیم‌بندی گوشت گوسفند در انواع مختلف و قیمت‌گذاری را ممنوع اعلام کرد و گفت: قیمت مصوب هر کیلو گوشت گوسفند ۸۰ هزار تومان است که با چند قصابی که تخلف کرده بودند در روزهای اخیر برخورد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تفت بابیان اینکه برخی واحدها بر اساس نرخ نامه عمل می‌کنند، عنوان کرد: اتاق اصناف شهرستان موظف است به کلیه اتحادیه‌های صنفی اعلام کند که واحدهای خدمات دهنده هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته باشند.

وی از شهروندان تفتی خواست تا هرگونه افزایش قیمت، عدم درج قیمت یا احتکار را با شماره‌های ۱۲۴ یا ۳۲۶۳۵۲۰۰ اطلاع دهند.

کد خبر 465988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha