دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) در خراسان رضوی گفت: در شهر امام رضا(ع) نباید امکانات قانونی و غیرقانونی را تنها به سمت یک جریان خاص سوق دهیم.

انتخابات مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مظفر علیزاده با تاکید بر اینکه عدالت اولین چیزی است که باید توسط مسوولان اجرایی انتخابات رعایت شود، اظهار کرد: امروز با وجود فضای مجازی نمی‌توان چیزی را از مردم پنهان کرد، کوچک‌ترین تنگ‌نظری، یک بعدی‌نگری، یک طرف را دیدن و طرف دیگر را ندیدن تنها اعتماد مردم را نسبت به نظام کم می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه نباید در این روزها با موضع‌گیری و اظهارنظرهایمان مردم را ناامید کنیم، ادامه داد: در این بین نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و ...  نقش موثری در افزایش امید میان مردم ایفا می‌کنند، مسووولان نباید فراموش کنند که ناامیدی به ضرر مملکت، استقلال و حریت این جامعه است.

دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ما در شهر گفت‌وگو هستیم و امام رضا(ع) بنیان‌گذار گفت‌وگو است، چرا عده‌ای فقط یک طرف قضیه را می‌بینند و همه امکانات را قانونی و غیر قانونی، با اجازه و بدون اجازه به سوی یک تفکر خاص می‌برند؟  

وی اضافه کرد: امروز در جامعه ما عده‌ای نقاب زدند و در پشت نقاب دین، آزادی، حقوق بشر و انقلابی بودن آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. باید با خرد جمعی انتخاباتی را برگزار کنیم که دنیا بگوید این مردم با وجود گرفتاری‌ها، مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها چگونه انتخابات را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کردند.

دبیر مجمع نیروهای خط امام(ره) در خراسان رضوی با اشاره به اینکه در انتخابات قوانین، مقررات، حریت، انصاف و عزت طرفین باید رعایت شود و به خواسته‌های تفکرهای مختلف توجه شود، تصریح کرد: مردم خودشان باید انتخاب کنند که می‌خواهند چه کسی خدمتگزارشان باشد.

علیزاده عنوان کرد: من به عنوان کسی که ۴۰ سال تجربه انتخابات به عنوان اجراکننده، عضو ستاد، بازرس و ... را دارم، به جد هشدار می‌دهم که اگر مجریان انتخابات دغدغه‌های دلسوزانه افرادی که برای انقلاب زحمت کشیدند را در نظر نگیرند و در اجرای قانون کوتاهی کنند، خودشان باید عواقب بعد از آن را پاسخ دهند.

کد خبر 465987

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha