مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی که در ابعاد مختلف اقتصادی در استان هرمزگان وجود دارد و حضور فعال تعاون گران هرمزگان نشان‌دهنده زمینه بسیار خوبی است که تعاون می‌تواند در بخش‌های مختلف به‌عنوان پیشران توسعه استان فعال باشد. 

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، هادی ابراهیمی در حاشیه نشست تخصصی مدیران تعاون کشور در هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نشست تخصصی امروز با حضور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود. 

وی افزود: این نشست در راستای تبیین نقشه راه تعاون در یک سال آینده و ارائه برنامه‌هایی که برای فعال کردن بخش‌های مختلف تعاون در کشور و استان داریم برگزار می‌شود که با پنل‌های مختلف و صحبت‌های مدیران تعاون سراسر کشور در انتهای این نشست به نقشه راهی خواهیم رسید تا مشخص شود در سال آینده بخش تعاون در کجا و چه بخشی از حوزه اقتصادی قرار می‌گیرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی که در ابعاد مختلف اقتصادی در استان هرمزگان وجود دارد و حضور فعال تعاون گران هرمزگان نشان‌دهنده زمینه بسیار خوبی است که تعاون می‌تواند در بخش‌های مختلف به‌عنوان پیشران توسعه استان فعال باشد. 

ابراهیمی عنوان کرد: بیش از دو هزار و ۸۰۰ تعاونی فعال در ۱۴ رشته در بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله کشاورزی، صنعت، معدن، دریا، آبزی‌پروری توسط یک‌میلیون و ۴۱۳ هزار نفر اعضای این تعاونی‌ها در استان هرمزگان اداره می‌شوند. 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد آبزی‌پروری استان هرمزگان و ۱۰۰ درصد حمل‌ونقل دریایی و حمل‌ونقل بار استان توسط بخش تعاون اداره می‌شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان بیان کرد: ۴۶ درصد تعاونی‌های استان هرمزگان فعال هستند که نسبت به میانگین کشوری ۳ درصد بیشتر است. 

کد خبر 465986

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha