کارگروه مسکن با دستور کار بررسی وضعیت مسکن مهر در سه شهر بزرگ دهدشت، گچساران و یاسوج برگزار شد.

مسکن مهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، در این نشست اتابک فرماندار کهگیلویه گفت: ۹۱۲ واحد مسکن مهر در دهدشت احداث شده که تنها ۱۹۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده که ۸۹ واحد دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۴۷۰ واحد پیشرفتی بیش از ۹۵ درصد دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۳۶۹ کنتور برق در واحدهای مسکن مهر دهدشت نصب شده و ۳۹۳ مورد تاکنون نصب نشده است، ضمن اینکه ۳۷۲ کنتور آب نصب شده و ۳۶۶ مورد هنوز نصب نشده که راه و شهرسازی این مشکل را رفع کند.

نوید موسوی معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی در واکنش به صحبت فرماندار کهگیلویه در خصوص رفع مشکل آب و برق مسکن دهدشت گفت: راه و شهرسازی نمی‌تواند تمام مشکلات آب و برق مسکن مهر را حل کند که اعتبارات ملی برای سایت مسکن مهر در نظر گرفته نشده است.

البته نماینده شرکت برق حاضر در جلسه عدم نصب کنتور در واحدهای مسکن دهدشت را عدم همکاری مسوولان این شهرستان عنوان کرد.

در ادامه عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مسکن مهر در ایستگاه پایانی است، گفت: با توجه به وضعیت مسکن، متقاضیان مسکن مهر چشم‌انتظار تحویل واحدها هستند لذا همه متولیان برای اتمام مسکن مهر همکاری کنند.

این مسوول بر نصب انشعابات در مسکن مهر دهدشت تا پایان آذر ماه تاکید کرد و افزود: شهرداری دهدشت نسبت به تمیزکاری و زیباسازی سایت مسکن دهدشت را به عهده بگیرد و از محل یارانه راه و شهرسازی مبلغی به سایت اختصاص داده شود تا واحدهایی که به مردم تحویل داده می‌شود با حداقل عیب و ایراد باشند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مسکن مهر گچساران کمتر شده و امیدواریم ظرف یک ماه آینده کاملا رفع شود اما مشکلات مسکن مهر دهدشت هنوز به قوت خود باقی است‌.

در بخش پایانی این نشست  مقرر شد با توجه به عدم تامین اعتبار از محل یارانه بخش مسکن برای ترمیم رنگ و اصلاح ترک‌های ایجاد شده در اثر زلزله در نمای واحدهای سایت مسکن مهر یاسوج و دهدشت جهت جلوگیری از تخریب واحدها در فصل بارش‌ها، از محل آورده مردمی تامین اعتبار صورت گیرد.

همچنین مقرر شد انشعابات غیرمجاز گاز مسکن مهر در سایت بلکو جمع‌آوری شود.

کد خبر 465976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha