مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: با تلاش مجموعه مدیران و بانک‌های عامل حدود ۹۰ درصد تسهیلات اشتغال استان جذب شده است.

شکراله شیرخانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکراله شیرخانی در بیست و یکمین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان گفت: از مجموع ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار ایجاد اشتغال روستایی تاکنون ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال جذب شده است ...

وی افزود: این میران اعتبار سهم نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌های غیر حمایتی، صمت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و... هستند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: با واگذاری این میزان اعتبار سه هزار و ۶۹۲ طرح روستایی مصوب و پرداخت تسهیلات به آنها انجام شده است.

شیرخانی یادآور شد: این تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۹۹۲ شغل در روستاهای مناطق مختلف استان ایلام پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: نظارت دقیق بر جذب تسهیلات مورد تاکید است تا منابع منجر به ایجاد شغل و رونق تولید در روستاها شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در تلاش هستیم تا مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال باقی مانده سهم اشتغال روستایی را تا پایان سال در استان جذب کنیم.

شیرخانی افزود: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که باید به صورت هدفمند در روستاها عملیاتی شوند.

کد خبر 465967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha