مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در هشت ناحیه تحت پوشش این منطقه رمز ۶ هزار فقره کارت هوشمند سوخت بازگشایی شده‌است.  

کارت سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود فعال‌پور چهارشنبه ۶ آذر در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای آغاز طرح مدیریت مصرف سوخت و تعدیل نرخ بنزین و با توجه به ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت توسط مالکان خودروهای شخصی این تعداد کارت هوشمند سوخت در جنوب استان رمزگشایی و تحویل صاحبان خودروها شده‌است.  

وی گفت: برای رفع مشکلات دارندگان کارت‌های سوخت همه کارکنان این منطقه آماده خدمات‌رسانی بوده و دستگاه‌های حذف رمز در سطح نواحی تابعه جهت بازگشایی رمز کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای شخصی فعال است.  

ویفعال‌پور افزود: شهروندانی‌ که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند به نواحی مربوطه در هشت شهرستان جنوب آذربایجان‌غربی شامل میاندوآب، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، بوکان، تکاب و شاهین‌دژ مراجعه و با در دست داشتن مدارک خودرو (اصل کارت ماشین، کارت ملی مالک خودرو و کارت سوخت) در مدت زمان کوتاهی نسبت به بازگشایی رمز خود اقدام کنند.  

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اضافه کرد: مالکان خودروهایی که تاکنون نسبت به دریافت کارت هوشمند سوخت اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز خودرو به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه و در خواست صدور کارت سوخت جدید کنند.  

«فعال‌پور»  همچنین با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در جنوب استان گفت: رمز کارت‌های هوشمند سوخت‌ صادره چهار رقم آخر کد ملی فرد متقاضی بوده و در صورت وجود هرگونه مشکل و خطا در کد کارت، برای رفع آن به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خود مراجعه کنند.  

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که روزانه مسئولیت توزیع حدود سه میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل نفت سفید، بنزین، گازوییل و نفت کوره را در هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی از جمله میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت، نقده، پیرانشهر، شاهیندژ و تکاب را بر عهده دارد.  

کد خبر 465930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha