فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری گفت: با تلاش ماموران ناجا در استان بیش از ۱۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محور لردگان به بروجن کشف و ضبط شد.  

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده امروز چهارشنبه ۶ آذر در جمع خبرنگاران استان افزود: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر و در راستای برخورد با سوداگران مرگ، کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده، ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد.  

به گفته وی، اعضای این باند که ۱۰ نفر بودند، مواد مخدر را از استان‌های جنوب شرقی تهیه و به داخل استان حمل می‌کردند، شناسایی شدند.  

وی گفت: در بازرسی از خودروی افراد قاچاقچی و اماکن مرتبط با این افراد، بیش از ۱۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، که از این میزان ۱۶۲ کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم هروئین بود.  

غلامزاده، با اشاره به اینکه از قاچاقچیان ۳ دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: افراد دستگیر شده و مواد مکشوفه و خودروی توقیفی، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.  

به گفته وی، از ابتدی امسال با تلاش ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۲ تن و ۲۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.  

وی اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصد افزاش داشته است.  

به گزارش ایرنا، محور بروجن به لردگان یکی از محورهای ترانزیت چهارمحال و بختیاری و محور اتصال جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۳۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.  

کد خبر 465915

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha