استاندار یزد با بیان این که جنگ اقتصادی جنگی به مراتب پیچیده تر از حمله نظامی است، افزود: انسجام درونی و پاک کردن خط کشی‌های تصنعی بین آحاد ملت رمز پیروزی در مقابل دشمنان است.

محمدعلی طالبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «محمدعلی طالبی» شب گذشته پنجم آذرماه در مراسم شب خاطره‌گویی بسیجیان که به منظور گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع‌ مقدس در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد، با اشاره به لزوم آشنایی نسل جدید با اتفاقات دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: نسل امروز باید بیش از پیش با اهداف و ارزش های دفاع مقدس آشنا شده و این مهم را ملاک عمل خود برای پیشبرد برنامه‌های امروز خود قرار دهند.

وی استقلال امروز ایران اسلامی را مدیون رشادتها و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: باید جوانان در جریان رشادت های دوران جنگ قرار گیرند تا بدانند چه سختی هایی تحمل شده تا به این نقطه برسیم و استقلال کشور را حفظ کنیم.

استاندار یزد در ادامه با بیان این‌که ایران امروز درگیر جنگ اقتصادی است، ‌ گفت:‌ این جنگ به مراتب پیچیده‌تر از جنگ تحمیلی است و باید بیش از پیش مدیریت شود.

طالبی عنوان کرد: برای پیروزی در این جنگ مردم باید با روحیه مقاومت در مقابل استکبار جهانی بایستند و در صحنه حضور داشته باشند، این مهم با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس بین اقشار جامعه نهادینه می‌شود.

وی در پایان سخنان خود انسجام مردم و پاک کردن خط کشی های تصنعی بین آحاد مختلف ملت را رمز پیروزی در مقابل دشمنان دانست و بر لزوم حرکت در این مسیر تاکید کرد.

کد خبر 465892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha