چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
۰ نفر

طرح ویژه زمستانی پلیس راهور از ۲۰ آذرماه آغاز می‌شود و فعالیت آن تا ۲۰ اسفندماه ادامه می‌یابد.

سردار تیمور حسینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا، در جلسه تشریح طرح‌های ترافیکی در آستانه زمستان اظهار کرد: طرح ویژه زمستانی پلیس راهور ناجا در روز ۲۰ آذرماه امسال آغاز می‌شود و در روز ۲۰ اسفندماه به پایان خواهد رسید. ۲۷ استان درگیر طرح زمستانی هستند و ۱۰۲ پاسگاه و ۲۳۰‌ تیم پلیس راه آموزش دیده‌اند تا در ۱۱۱ گردنه و در ۱۱۸ پایگاه سیار آماده به خدمت باشند.

وی افزود: ۵۱۱ نفر در گردنه‌های برف‌گیر در سال‌ ۹۷ کشته شدند در حالی که بیش از ۴۰ درصد تصادفات ناشی از بی‌توجهی بوده است. دلیل بیشتر تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی یا انحراف به چپ است. سردار حسینی ادامه داد: ۷۹ درصد تصادفات شامل حال خودروهای سواری است.

وی بیان کرد: این جلسه با حضور ۲۵ سازمان تشکیل شده که ۱۶ سازمان آن برون‌سازمانی و خارج از ادارات و بخش‌های پلیسی هستند؛ سازمان‌های هلال احمر، راهداری، مدیریت بحران کشور، پزشکی قانونی، کمیسیون ایمنی راه وزارت کشور، معاونت آموزش وزارت آموزش و پرورش، سازمان امور عمرانی وزارت کشور، سازمان حمل و نقل وزارت کشور، سازمان بیمه مرکزی، اورژانس، سازمان هواشناسی، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری، امدادخودرو ایران، سایپا و کانون جهانگردی از جمله سازمان‌هایی هستند که نمایندگان‌ آن‌ها در این نشست به بحث و تبادل نظر با پلیس پرداختند.

کد خبر 465859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha