فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: برخی روزمرگی‌ها اهداف انقلاب را از یاد و خاطر ما پاک کرده است.  

سیدیوسف مولایی  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سیدیوسف مولایی سه‌شنبه پنجم آذر در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد، اظهار کرد: طی ۴۰سال گذشته هیچ توطئه‌ای در دنیا وجود نداشته که بشود علیه یک ملت و یک کشور به کار برد و دشمن در رابطه با ما اجرا نکرده باشد.  

وی افزود: طی ۴۰ سال گذشته روزی نبوده که دشمن از کشور ما غافل باشد و در بیانیه گام دوم انقلاب این مسئله نیز به وضوح توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است.  

این مسئول بیان کرد: حرکت انقلاب متوقف نمی‌شود و هدف انقلاب مشخص است اما متاسفانه برخی روزمرگی‌ها، اهداف انقلاب را از یاد و خاطر ما پاک کرده است، نباید فراموش کنیم که تمدن‌سازی اسلامی به عنوان هدف غائی انقلاب اسلامی است و باید در این راستا تصمیم‌سازی و حرکت کنیم.  

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) نقش بسیج اساتید را در تبیین اهداف، چشم‌انداز، سیاست‌گذاری‌ها و آرمان انقلاب موثر و ضروری دانست و تصریح کرد: اساتید در راستای تبیین اتفاقات اخیر و نشان دادن راهکار به مسئولان از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.  

وی با اشاره به این‌که بسیج اساتید باید به دنبال ایده‌هایی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد، گفت: امروز باید در حوزه و دانشگاه به تئوری‌هایی برسیم که گره مشکلات را باز کند که تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند در این مسیر راهگشا باشد.  

مولایی با تاکید بر این‌که اساتید باید رفتار دشمن را شناخته و به مدل مطالعاتی تبدیل کنند، گفت: سال ۹۶ و ۹۷، عملیات روانی گسترده در کشور اتفاق افتاد، دشمنان از این حربه استفاده می‌کنند تا ملت ایران را ناکام و ناامید کنند و نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند لذا در این کارزار اساتید بسیجی باید پا به عرصه بگذارند و با ارائه طرح و برنامه نقشه‌های دشمنان را برهم بریزند.  

این مسئول در پایان کاهش تحمل و مقاومت مردم و منزوی کردن ایران را از جمله اهداف دشمن برشمرد و اظهار داشت: دشمن اقدامات خرابکارانه اقتصادی، سیاسی، امنیتی و... و تحریم را با هم علیه ایران استفاده کرد و حوزه‌های ارزی، بانکی، ارتباطات و حمل‌ونقل ایران را مورد هدف قرار داد اما کشور ظرفیت‌های بی‌شماری دارد و توجه به این ظرفیت‌ها، نظام را نسبت به تهدیدهای دشمن مستحکم و بار دیگر دشمنان نظام را ناکام می‌گذارد.

کد خبر 465756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha