سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با اشاره به ثبات در قیمت محصولات گفت: قیمت گوجه در طول هفته گذشته تا کنون حدود ۲۰ درصد کاهش داشته و از کیلویی ۱۰ هزار تومان به حدود هر کیلوگرم ۸ هزار تومان رسیده است.

کشف تریاک در بار گوجه فرنگی!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالرضا جمالی‌پور در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: بازار میوه در حال حاضر در یک ثبات نسبی قرار دارد و به جز بحث قیمت گوجه مساله خاص دیگری در بازار وجود ندارد.

وی افزود: نرخ گوجه با توجه به شرایط کاهش عرضه در بازار در یک بازه زمانی افزایش پیدا کرد که البته این افزایش قیمت هیچ ارتباطی با افزایش قیمت بنزین نداشت و فقط و فقط به بحث کاهش عرضه و تغییر فصل مربوط بود.

رییس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: قیمت گوجه در طول هفته گذشته تا کنون حدود ۲۰ درصد کاهش داشته و از کیلویی ۱۰ هزار تومان به حدود هر کیلوگرم ۸ هزار تومان رسیده است. با توجه به روند عرضه این محصول در بازار، این روند کاهش قیمت نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

جمالی‌پور ادامه داد: شرایط قیمت سایر محصولات در حال حاضر مطلوب است و بازار در ثبات مناسبی قرار دارد و مساله خاصی نیست. هر چند مسایلی در بحث قیمت پیاز و کمبود آن در بازار نیز وجود داشت که این مشکل نیز حل شده و اکنون قیمت آن به کمتر از ۶ هزار تومان رسیده است.

وی خاطرنشان‌کرد: قیمت میوه در فصل جاری در مقایسه با قیمت میوه در پاییز و زمستان هرساله، پایین است و باید دید که این شرایط تا شب عید در بازار باقی می‌ماند و نرخ میوه دچار تغییر خواهد شد یا خیر؟ امیدواریم این ثبات موجود در بازار حفظ شود و همچنان شاهد شرایط مناسبی در بازار باشیم.

کد خبر 465746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha