سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

اصفهان هم‌زمان با تهران و شیراز دهم تا شانزدهم آذرماه، میزبان هفته فیلم لهستان با حضور «یوانا کاس کراوزه»، کارگردان و فیلمنامه‌نویس لهستانی خواهد بود.

فیلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شهر اصفهان از دهم تا شانزدهم آذرماه میزبان «هفته فیلم لهستان» خواهد بود و ششمین هفته فیلم اروپا با عنوان «هفته فیلم لهستان» بعد از تلاش های بسیار در اخذ مجوزهای لازم، همزمان با تهران و شیراز  در نصف جهان نیز برگزار می شود.

در سال گذشته تلاش بسیاری برای برگزاری «هفته فیلم لهستان» انجام شد که ناکام ماند و با تلاش بسیار امسال اصفهان توانست میزبان فیلم های ماندگاری از کشور لهستان شود.

مهمان ویژه «هفته فیلم لهستان» در شهر اصفهان خانم یوانا کاس کراوزه، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و نویسنده بعضی از مهمترین و شناخته شده ترین فیلم های لهستانی در دهه های اخیر است.

بر این اساس فیلم «پاپوشا» از یوانا کاس کراوزه در روز دوشنبه ساعت پنج بعدازظهر اکران می شود و پس از اکران این فیلم از مهمان ویژه «هفته فیلم لهستان» کارگاه آموزش فیلم سازی با موضوع سینمای هنری ایران و لهستان و تولید مشترک با حضور یوانا کاس کراوزه برگزار خواهد شد.

فیلم‌های «هفته فیلم لهستان» همانند دیگر هفته های فیلم اروپا  به شکل رایگان برگزار می شود، در این هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۱  فیلم   «خدایان» محصول ۲۰۱۴ از لوکاس پالکوسکی که ۱۹ بار برنده جایزه و ۹ بار نامزد جایزه شده به همراه فیلم های «پرندگان در کیگالی آواز می خوانند»، «حیوان بزرگ»، «رد پا»، «کاتین»، «۸۰ میلیون» و «پاپوشا» به نمایش درخواهند آمد.

 روز سه شنبه یوانا کاس کراوزه بازدیدی از موسسه غیرانتفاعی آموزش عالی سپهر دانش معاصر خواهند داشت و در این دیدار که به میزبانی رئیس موسسه برگزار خواهد شد دانشجویان رشته سینما با نقطه نظرات معاون رئیس اتحادیه صنفی کارگردانان فیلم لهستان و متخصص موسسه هنر فیلم لهستان آشنا خواهند شد

کد خبر 465722

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha