مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

دانافر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در یک‌صد و ۱۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

مانور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در ششم آذرماه به‌صورت هم‌زمان در یک‌صد و ۱۰ مدرسه استان به‌عنوان پایلوت برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اولین بار مراسم نمادین مانور سراسری زلزله و ایمنی در خارج از مرکز استان و در شهرستان زلزله‌خیز بهاباد برگزار می‌شود.

 دانافر ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های استانی مرتبط با برگزاری مانور اعم از اورژانس، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و غیره جهت آموزش دانش آموزان، مربیان و کادر مدارس پایلوت انجام‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد ادامه داد: برگزاری جلسه با عوامل برگزارکننده مانور در شهرستان بهاباد، تعریف دوره سی‌ساعته آموزش ویژه مدیران مدارس با عنوان اصول مدیریت بحران در آموزش‌وپرورش و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری دوره از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.

دانافر افزود: در این مانور مدارس به‌عنوان مراکز محوری محله برای اسکان اضطراری و مدیریت حوادث پس از بحران در نظر گرفته می‌شود و به‌نوعی همسایه مجاور مدارس درگیر این مانور می‌شوند.

کد خبر 465699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha