معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به میزان وقوع تصادفات در جاده‌های استان ساخت مرکز تروما در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

عزیز فیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، عزیز فیلی در نشست کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی و حمل و نقل استان اظهار داشت: علت ۸۰ درصد تصادفات جاده‌ای در استان انسانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ما باید با تلاش شبانه روزی و رفع نقاط حادثه خیز از بروز این حوادث جلوگیری کنیم.

وی خواستار شناسایی محموله های خطرناک دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: بعد از احصای این آمار تمهیدات لازم برای عبور کم خطرتر این کامیون‌ها و وانت بارها از محورهای استان اندیشیده شود.

فیلی بر رعایت نکات ایمنی در هنگام جاده سازی تاکید کرد و گفت: ۵۲ درصد فوتی ها در حین انتقال بیمار اتفاق می افتد که باید در این راستا آسیب شناسی انجام شده و پیشنهادات برای امدادرسانی بهتر در زمان طلایی ارائه شود.

معاون عمرانی استاندار بر ضرورت راه اندازی تروما در استان اشاره کرد و افزود: کمیت خدمات درمانی در یاسوج مطلوب است اما باید کیفیت خدمات نیز ارتقا یابد و انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم برای راه اندازی این مرکز درمانی را به جد پیگیری و انجام دهند.

کد خبر 465692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha