پنجمین جلسه ستاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان گالیکش در سال ۹۸ به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

فرمانداری گالیکش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی، فرماندار شهرستان در این جلسه که پیش‌ازظهر دوشنبه ۴ آذر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توسعه کارآفرینی در شهرستان می‌توان ضمن فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه پایدار، مسائل و مشکلات جاری از جمله فقر، نابسامانی اجتماعی و فرهنگی، بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی و سایر جویندگان کار و اشتغال را مرتفع کرد.

مایلی خاطرنشان کرد: سهمیه اشتغال برای شهرستان گالیکش در سال جاری، ۱۳۵۰ نفر تعیین شده که تاکنون ۵۷۵ نفر آن محقق شده است.

وی یادآور شد: تعداد سهمیه فوق در سال گذشته ۱۰۵۰ نفر بود که با اشتغال ۱۲۲۳ نفری ۱۱۶ درصد محقق شد و تلاش می‌کنیم در سال جاری هم سهمیه تعیین شده اشتغال شهرستان را محقق کنیم.

فرماندار گالیکش با بیان اینکه تاکنون ۴۳درصد از سهم تعیین شده برای شهرستان گالیکش تحقق یافته است، تأکید کرد: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی موظفند تمام تلاش خود را در جهت تحقق صددرصدی سهمیه اشتغال شهرستان بکار گیرند.

وی در پایان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به ورود اطلاعات در سامانه رصد اشتغال اداره کار در سال جدید تا میزان ‌تعیین‌شده تعهد شهرستان اقدام کنند.

کد خبر 465614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha