مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشگی استان بوشهر گفت: برای مقابله با حادثه‌ها و خطرهای احتمالی شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای سه ست تجهیزات "سی بی آر ان ای" به این استان اختصاص یافته‌است.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرحیم دادجو روز دوشنبه ۴ آذر در بازدید از مرکزهای اورژانس شهرستان دیر افزود:  یکی از این ست‌ها که بزودی وارد استان بوشهر می‌شود در شهرستان دیر مستقر خواهد شد.

وی اضافه کرد: نگرانی بروز حوادث در صنایع بیشتر است و واحدهای صنعتی باید با خرید تجهیزات لازم اورژانسی در کنار شبکه بهداشت و درمان به مردم خدمات خوبی بدهند.

دادجو ادامه داد: شهرستان دیر در همسایه صنعت قرار گرفته و توجه به تجهیزات اورژانس این شهرستان قابل توجه است و صنعت هم باید طرح پیوست سلامت را تهیه کند و اورژانس هم در زمینه آموزش همکاری خواهد کرد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهارداشت: هم اکنون اورژانس هوایی با بالگرد در تمام شهرستان‌ها این استان بجز دیر فعال است و اورژانس این آمادگی دارد که با احداث پد بالگرد در بیمارستان دیر خدمات رسانی هوایی را انجام دهد.

وی گفت: افزایش یک پایگاه اورژانس شهری دیر و یک دستگاه آمبولانس و تعمیر آمبولانس‌ها در دستور کار است و در صورت افتتاح ساختمان اورژانس شهر دوراهک برای تجهیزات آن آمادگی کامل داریم.

دادجو اضافه کرد: هم‌اکنون در استان بوشهر ۱۱ پایگاه اورژانس در کانکس فعالیت دارند که امیدواریم با کمک فرمانداران و افراد خیر بتوانیم هر چه زودتر جشن حذف پایگاه‌های کانکسی را برگزار کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: با تلاش اورژانس ۱۱۵ مردم هیچ گونه نارضایتی در این زمنیه ندارند.

احمدآخوندی افزود: با تقویت پدبالگرد، تجهیرآمبولانس‌ها، پایگاه دوم شهری و افتتاح اورژانس شهر دوراهک در خدمات دهی به مردم گام‌های موثری برداشته می‌شود.

وی گفت: با توجه به وجود صنعت در این شهرستان و بروز احتمالی حوادث شیمیایی نیاز است که صنعت خود را در مقابل این حوادث تقویت و تجهیز کند.

کد خبر 465499

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha