رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تخریب یکی از شعبات بانک مسکن در غرب پایتخت خبر داد و گفت: این فرد شرور از لیدرهای اغتشاشات اخیر غرب تهران بود که با اقتدار پلیس دستگیر شد.

اغتشاشات غرب تهران - بانک مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی با بیان این که با تخریب و آتش زدن تعدادی از بانک‌ها و شکستن شیشه آن‌ها در شهر تهران توسط تعدادی از آشوبگران در ناآرامی‌های اخیر، تیم‌هایی از ماموران این پلیس بررسی موضوع را در اختیار گرفتند، گفت: با دریافت تخریب و به آتش کشاندن یکی از شعبات بانک مسکن در غرب تهران، بلافاصله کارشناسان پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت به محل وقوع جرم در حوالی خیابان جنت‌آباد شمالی اعزام شدند.

وی گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد، تعدادی از آشوبگران با حمله‌ور شدن به برخی اماکن دولتی به ویژه بانک مسکن قصد ایجاد بلوا و اغتشاش و بر هم زدن نظم عمومی در این منطقه را داشتند که پس از تخریب و آتش زدن بانک مورد اشاره قبل از حضور ماموران از محل گریخته‌اند.

این مقام انتظامی با بیان این که با بررسی‌های تکمیلی سرنخ‌هایی از هویت عامل اصلی این تخریب به دست آمد، عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی‌های قضائی انجام شد که در نهایت وی روز گذشته دستگیر شد و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی این پلیس انتقال یافت.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در پایان با بیان این که متهم ۳۰ ساله و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

کد خبر 465484

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha