مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌زمان با هفته بسیج ۴۰ گروه جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، سازندگی و آبادانی به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

جهاد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر جعفری مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که شعار "۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" برای هفته بسیج امسال تعیین شده، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هم‌زمان با هفته بسیج ۵۰۰ پروژه و عرصه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و جهادی به همت بسیج سازندگی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

او گفت: یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی استان هم‌زمان با هفته بسیج اعزام ۴۰ گروه جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، سازندگی و آبادانی به نقاط مختلف استان و توزیع ۱۵۰ سری جهیزیه و اقلام حمایتی در شهرستان هیرمند بین سیل‌زدگان به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

جعفری با اشاره به این‌که تمرکز بسیج سازندگی بر پیشرفت و آبادانی مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان چابهار و توزیع ۷۰۰ سبد کالا میان مردم محروم استان از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی استان در هفته جاری است.

کد خبر 465480

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha