مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌زمان با هفته بسیج ۴۰ گروه جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، سازندگی و آبادانی به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

جهاد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر جعفری مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که شعار "۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" برای هفته بسیج امسال تعیین شده، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده هم‌زمان با هفته بسیج ۵۰۰ پروژه و عرصه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و جهادی به همت بسیج سازندگی در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

او گفت: یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی استان هم‌زمان با هفته بسیج اعزام ۴۰ گروه جهادی با هدف محرومیت‌زدایی، سازندگی و آبادانی به نقاط مختلف استان و توزیع ۱۵۰ سری جهیزیه و اقلام حمایتی در شهرستان هیرمند بین سیل‌زدگان به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

جعفری با اشاره به این‌که تمرکز بسیج سازندگی بر پیشرفت و آبادانی مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان چابهار و توزیع ۷۰۰ سبد کالا میان مردم محروم استان از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی استان در هفته جاری است.

کد خبر 465480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha