تیم فوتبال یوونتوس پس از خریدن کریستیانو رونالدو در نقل و انتقالات فصل پیش فوتبال اروپا هنوز بالغ بر یک میلیون و ۲۲۰ هزار دلار بدهکار است.

كريس رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نشریه "سان" انگلیس، باشگاه یوونتوس که تابستان ۲۰۱۸ موفق شد کریستیانو رونالدو را در ازای ۱۱۲ میلیون یورو از رئال مادرید به خدمت بگیرد، بابت این انتقال مبلغی را هم به باشگاه منچستریونایتد بدهکار است. این مبلغ در قرارداد این بازیکن در سال ۲۰۰۹ در زمان انتقالش به رئال مادرید بود. در آن زمان شرط شده بود در صورت جدایی او از رئال، وی به منچستر برگردد، اگر این اتفاق رخ ندهد یک میلیون یورو به منچستر یونایتد پرداخت کند.

بانوی پیر وقتی با ابرستاره پرتغالی قرارداد امضا کرد، این بند قرارداد را پذیرفت. دستمزد سالیانه او در این باشگاه ۳۰ میلیون یورو است. کریستیانو رونالدو ۳۴ ساله که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ در منچستریونایتد عضویت داشت، در حالی در سال ۲۰۰۹ در ازای ۹۴ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد که ظاهراً در قرارداد وی بند حق رشدی گنجانده شده که در صورت انتقال او به تیم‌های دیگر هم قابل اجراست.

رونالدو که تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۶ گل، ۲ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. وی در همان فصل اول حضور در یووه موفق شد با این تیم به قهرمانی در سری ‌آ ایتالیا و قهرمانی در سوپرجام ایتالیا برسد.

کد خبر 465410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha