به منظور تکمیل زنجیره ارزش دام و شتر، هزار و۶۱ راس دام سبک و ۱۴۴ نفر شتر مولد برای استان تامین شد.

دام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی نماینده شرکت پردیس در ستاد فرمان امام (ره) گفت: ۲۵هزار راس دام سبک و ۱۰ هزار نفر شتر که بیشتر آن‌ها مولد و شترها اکثرا شتر پر بازده و شیری هستند به متقاضیان تا پایان سال ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه: نحوه توزیع در این پروژه بر این مبنا است که اصل پروژه اشتغال‌زایی است نه توزیع دام افزود: تاکنون هزار و ۶۱ راس میش و ۱۴۴ نفر شتر برای متقاضییان با توجه به تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام در استانداری تامین شده است.

حسینی اظهار کرد: یک وجه مهم این طرح تامین دام است که شرکت پردیس ستاد در حال تامین دام برای متقاضیان است و مسئولیت سامان دهی متقاضیان دام با بنیاد برکت می‌باشد.

نماینده شرکت پردیس گفت: وجه دیگر این طرح خرید تضمینی محصولات است، محصولات مربوط به دام سبک و شتر (شیر شتر، گوشت شتر) باید خریداری شود از متقاضیان و به بازار عرضه شود.

او با اشاره به اینکه اولویت طرح بر تکمیل زنجیره ارزش راس دام سبک و شتر با خود شبکه مردمی است افزود:در حال حاضر در مرحله تکمیل زیر ساخت‌های اجتماعی این پروژه هستیم.

حسینی  ادامه داد: توجیه متقاضیان برای آموزش و روش‌های نگهداری نوین دام سبک و شتر در دست اقدام است و همچنین سامانه متقاضیان از طریق خدمت تامین دام سبک و شتر به متقاضیان دام تامین و عرضه خواهد شد.

کد خبر 465386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha