کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در ایران را لغو کرد.

كشتي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی روز یکشنبه (۳ آذر) جلسه‌ای را در استانبول ترکیه برگزار کرد که در پی آن برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ در تهران را به دلیل آنچه بروز اتفاق‌های اخیر در ایران خوانده به حالت تعلیق درآورد. اتحادیه جهانی کشتی مدعی شده کشورهای ژاپن و مجارستان اعلام کرده‌اند از حضور در جام جهانی تهران خودداری خواهند کرد.

بنا بر اعلام اتحادیه جهانی کشتی، این تصمیم بر اساس توصیه برخی کشورها و برای جلوگیری از بروز هر گونه اتفاق احتمالی برای ورزشکاران گرفته شده است. رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۹ قرار بود روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود.

در پی لغو میزبانی تهران از رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی، سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد ریاست فدراسیون در پی آن است میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را به ایران بازگرداند. حسن رنگرز در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه این تصمیم خارج از اراده فدراسیون کشتی بوده، گفت: ما هزینه‌های زیادی را برای میزبانی خوب و شایسته از این رقابت‌ها متحمل شده‌ایم و رئیس فدراسیون کشتی به شدت پیگیر است با رایزنی‌های مختلف بتواند میزبانی را به ایران بازگرداند.

کد خبر 465299

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha