هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان با انجام شش بازی در روز یکشنبه (۳ آذر) به پایان رسید.

واليبال

به گزارش همشهری آنلایه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان با ادامه برتری ورامینی‌ها و پیروزی تیم پیکان در داربی پایتخت ادامه یافت.

گزارش مسابقات هفته هشتم:

  •  سایپا تهران ۲ – پیکان تهران ۳

نبرد خودروسازان در این هفته با برتری شاگردان محمد ترکاشوند به پایان رسید. دو تیم قدیمی و مدعی والیبال ایران در نبردی که ۵ ست به طول انجامید و طولانی‌ترین نبرد هفته بود، بعد از ۴ ست رقابت جذاب به ست پنجم رسیدند و در نهایت تیم پیکان به برتری دست یافت تا به این ترتیب پنجمین برد خود را در هفته ششم کسب کند و همچنان در تعقیب سپاهان و شهرداری ورامین باشد.

  •  شهروند اراک یک – شهرداری ارومیه ۳

هر چند پیروزی در ست اول به نام تیم شهروند اراک ثبت شد، اما تیم مصطفی کارخانه توانست در ادامه مسابقه جریان بازی را تغییر دهد. ارومیه بعد از شکست در ست اول، در ست‌های بعدی نمایش کم‌نقصی داشت تا به این ترتیب بعد از شروع ناامیدکننده در لیگ، به روند بردهای خود ادامه دهد. اراکی‌ها نیز با این باخت همچنان بدون برد در انتهای جدول حضور دارند.

  •  شهرداری ورامین ۳ – راه یاب ملل مریوان صفر

مدافع عنوان قهرمانی و تیم بی‌شکست لیگ همچنان روند خوب خود را ادامه می‌دهد تا همچنان مقتدرانه صدرنشین جدول لیگ برتر باشد. ورامینی‌ها برابر تیم راه‌یاب ملل در خانه و در حضور هواداران خود کار سختی نداشتند و با پیروزی در سه ست پی در پی به هفتمین برد متوالی خود رسیدند و هر چند در ست پایانی برای کسب برد، سختی زیادی تحمل کردند، اما با این برد همچنان مقتدرانه مدعی اصلی قهرمانی هستند.

  • شهرداری گنبد ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان یک

بعد از شکست در دو بازی متوالی، هفته هشتم زمانی برای بازگشت گنبدی‌ها به روند بردها بود. این تیم هر چند در خانه شروع خوبی نداشت و ست اول را با شکست به پایان رساند، اما یک پیروزی خوب در ست دوم باعث شد تا در ست‌های بعدی شهرداری گنبد کار سختی برابر حریف خود نداشته باشد و با یک نمایش بهتر نسبت به تیم سیرجان، به پیروزی با ارزشی در خانه دست پیدا کند و پنجمین برد فصل را جشن بگیرد.

  •  شهداب یزد صفر – فولاد سپاهان اصفهان ۳

تیم تازه وارد لیگ با رحمان محمدی‌راد همچنان به روند فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و در خارج از خانه برد باارزشی برابر شهداب یزد کسب کرد.

سپاهانی‌ها در روزی که بسیار خوب عمل کردند، سه ست را با اقتدار به پایان رساندند تا همچنان در رده دوم لیگ و در تعقیب شهرداری ورامین، یکی از تیم‌های جذاب لیگ لقب بگیرند.

  •  خاتم اردکان صفر – پیام خراسان ۳

خاتم اردکان که هفته گذشته در ورامین روز سختی را برابر تیم اول جدول رقم زده بود، این بار در خانه نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و برابر پیام خراسان در سه ست متوالی شکست خورد. شاگردان اکبر خداوردی در هر سه ست نمایش بهتری از میزبان خود داشتند تا در اردکان دومین برد فصل را کسب کنند و برنده نبرد تیم‌های میانه جدول باشند.

کد خبر 465288

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha