مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۸۰ میلیون و ۱۹۹ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در ۸ ماه گذشته خبر داد.  

حمل و نقل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی رحمتی صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شمار در ۸ ماه گذشته به ثبت رسیده است.  

وی با اشاره به افزایش ۶ درصدی میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: بیشترین تردد با ۸ میلیون و ۹۹ هزار مورد در محور اردبیل - نمین وبالعکس به ثبت رسیده و ۱۰ میلیون و ۹۷۷ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده که این مهم نیز افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.  

رحمتی میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز با ۴۷۹ هزار تخلف مربوط به محورهای اردبیل - مشکین شهر و بالعکس و بران سربند در محور پارس آباد با ۴۳۳ هزار تخلف ثبت شده است.  

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: سرعت متوسط در محورهای یاد شده ۸۴ کیلومتر بر ساعت است.  

وی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت: علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شمار، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.  

کد خبر 465146

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha