مدیرعامل توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری گفت: عیوب شبکه‌های برق‌رسانی دهستان موگویی رفع شد.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید فرهزاد با اشاره به آمادگی کامل حوزه بهره‌برداری شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری برای ورود به فصل زمستان و بارندگی‌ها، اظهار کرد: در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ پس از باز گشایی جاده در اوایل سال، این شرکت با بسیج امکانات خود، انجام اصلاحات اساسی در شبکه برق‌‎رسانی این منطقه را در دستور کار خود قرار داد و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال عملیاتی شد.  

وی در ادامه افزود: تعویض ۲۸ پایه برق رسانی فرسوده، اصلاح پایه‌های کج، ریکلاژ شبکه، تعویض ۱۰۰ عدد مقره، نصب و اصلاح ۲۰ دستگاه مهار، اصلاح و تعویض ۳۵ اصله دکل فلزی، اصلاح و جابجایی خط ۲۰ کیلوولت خروجی خویه به سمت سوه، آورهال و آماده به کار کردن دیزل ۴۰۰ کیلوولت آمپری خویه جهت تامین برق روستاهای منطقه در شرایط بحرانی، و ... از جمله اقدامات اجرایی این طرح بوده است.  

فرهزاد با اشاره به نصب کلید مجهز به امکانات کنترل و قطع از راه دور در این منطقه با قابلیت دیتای مورد نیاز، خاطرنشان کرد: خدمت‌‎رسانی و تامین برق در مناطق دور افتاده و محروم استان از اولویت‌های کاری این شرکت است که با به کار گیری همه ظرفیت‌ها و تلاش کارکنان متعهد، رفع عیوب حادث شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده تا همه از برقی پایدار و مطمئن بهره‌مند شوند.  

کد خبر 465144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha