مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: درخواست ایجاد نخستین هتل بیمارستان در سامانه سرمایه‌گذاری این وزارتخانه ثبت شده‌است و هم اکنون در مراحل اجرایی قرار دارد.

بيمارستان كوثر ايلام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده یکشنبه سوم آذر اظهار داشت: درخواست موافقت اصولی ایجاد هتل بیمارستان در شهر ایلام توسط بخش خصوصی بومی استان در سامانه سرمایه‌گذاری وزارتخانه ثبت شده است.

او افزود: طی رایزنی‌های انجام شده با مالک و رئیس بیمارستان تخصصی کوثر شهر ایلام در راستای تکمیل زنجیره گردشگری سلامت استان و استفاده بهینه از این ظرفیت برای گردشگران و مراجعان از کشور عراق، درخواست تبدیل این بیمارستان به هتل بیمارستان با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ثابت ۸۰ نفر ثبت شده است.

شنبه‌زاده تاکید کرد: این بیمارستان پس از کسب مجوزهای لازم تا اواخر سال جاری به هتل بیمارستان تبدیل می‌شود، خوشبختانه این طرح تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استان ایلام با توجه به داشتن مرز گسترده با کشور عراق از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران این کشور به‌ویژه کسانی‌که برای درمان بیماری‌های خود به کشورمان سفر می‌کنند برخوردار است و در صورت جانمایی امکانات مورد نیاز در این حوزه می‌توان ضمن درآمدزایی اشتغال بسیاری را برای فعالان این عرصه ایجاد کرد.

کد خبر 465024

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha