دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری از برخورد قانونی با گران فروشی‌ها به بهانه افزایش نرخ بنزین خبر داد و گفت: مجموعه دستگاه قضایی شهرستان با هرگونه اخلال در بازار و افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات با سوءاستفاده از افزایش قیمت بنزین برخورد قانونی می‌کند و شهروندان نیز هرگونه تخلف و احتکار کالا را به مسؤولان قضایی و نظارتی اطلاع دهند.  

حجت الاسلام علی ملکوتی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام علی ملکوتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری  اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی شهرستان با هرگونه اخلال در بازار و افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات با سوءاستفاده از افزایش قیمت بنزین برخورد قانونی می‌کند و شهروندان نیز هرگونه تخلف و احتکار کالا را به مسؤولان قضایی و نظارتی اطلاع دهند.  

او در ادامه به برخورد قانونی با گران فروشی‌ها به بهانه افزایش نرخ بنزین اشاره کرد و اضافه کرد: تیم‌های نظارتی از سازمان صمت و اصناف به همراه اداره کل تعزیرات در سطح شهر فعال و در اتحادیه‌های اصناف نیز گشت‌های نظارتی به وظایف خود عمل کرده و درصورت مشاهده تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در ادامه با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر ابراز داشت: با توجه به اعتراضات مردمی در پی‌گرانی بنزین و نحوه سهمیه بندی آن در شهرهای مختلف تجمع‌های مختلفی شکل گرفت که در ادامه سوءاستفاده و موج سواری دشمنان از این فرصت بدست آمده به اغتشاش، آشوبگری و تخریب اموال عمومی منجر شد.  

ملکوتی با بیان این‌که هیچ تجمعی از لحظه اعلام تاکنون در شهرستان ری گزارش نشده است، ادامه داد: با همکاری، همراهی و هم‌افزایی شورای تأمین، سپاه و نیروی انتظامی در اطلاع‌رسانی و مدیریت بموقع همچنین عنایت، بصیرت و توجه مردم ری هیچ مشکلی در ری در این مدت به وجود نیامد.  

او با تقدیر از مردم خوب، شهیدپرور و غیور شهرستان ری، تصریح کرد: با مدیریت، اطلاع‌رسانی بموقع و ولایتمداری کم نظیر و بالای اهالی ری هیچ تجمعی در سطح شهرستان نداشته و به تبع آن تخریب، دستگیری و بازداشتی نداشتیم.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در پایان با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح مدیریت مصرف سوخت خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات و تذکرات لازم مقرر شده هیچ گرانی را در شهرستان ری شاهد نباشیم. 

کد خبر 464991

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha