مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۳۵۰ بازرسی به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت طی سه روز گذشته از واحدهای صنفی شرستان ری انجام شده است.  

تعزیرات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، احمد جعفری نسب روز شنبه  اظهار داشت: تیم‌های بازرسی اداره تعزیرات حکومتی پس از افزایش قیمت بنزین به صورت مستقر بازار کالا و خدمات را رصد می‌کنند و با هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت‌ها به شدت برخورد خواهند کرد.  

وی از نظارت بر واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی خبر داد و افزود: در خلال این بازرسی‌ها ۱۰۹ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که عمده تخلفات شامل عدم درج قیمت و گران فروشی است.  

جعفری نسب با بیان این‌که هم‌اکنون مشکل خاصی نداریم و آرامش در بازار حاکم است، تاکید کرد: نباید به هیچ عنوان به ایجاد التهاب در بازار دامن زد.  

وی با بیان این‌که بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تصریح کرد: نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.  

مدیرکل تعزیرات شهرستان‌های تهران اضافه کرد: اداره تعزیرات در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار، روزانه ۱۰ تیم بازرسی به اصناف، انبار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.  

جعفری نسب گفت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف در زمینه افزایش قیمت‌ها را از طریق تلفن ۱۳۵ با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.  

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.  
 

کد خبر 464935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha