رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش‌بینی کرد: با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار میلیارد ریالی، زمینه اشتغال ۳۴ هزار نفر پس از بهره‌برداری کامل از طرح‌های صنعتی گرمسار فراهم شود.

اشتغال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بهروز اسودی در یکصد و نود و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در فرمانداری گرمسار اظهار کرد: در حال حاضر، تعداد ۲۸۷ طرح جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد، ۶۱ واحد با رقم چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان گرمسار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تاکنون و در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ تعداد ۵۷ واحد بیش از ۲۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند که از این تعداد، ۱۳ واحد و با رقم ۲۴۱ میلیارد ریال مربوط به شهرستان گرمسار است.

اسودی بیان کرد: در شهرستان گرمسار، ۷۲۴ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری هستند که ۴۰ درصد از کل استان است.

وی گفت: این واحدها با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۸ هزار میلیارد ریالی، زمینه اشتغال حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر را فراهم کرده‌اند که ۳۳ درصد از سهم اشتغال بخش صنعت کل استان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: همچنین در شهرستان گرمسار ۱۳۵۶ واحد دارای جواز تأسیس صنعتی بوده که ۳۹ درصد از سهم کل استان است.

اسودی افزود: پیش‌بینی می‌شود با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار میلیارد ریال زمینه اشتغال ۳۴ هزار نفر پس از بهره‌برداری کامل این تعداد طرح‌های صنعتی فراهم شود.

کد خبر 464890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سمنان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha