معاون استاندار اردبیل گفت: پرورش فکری و رشد استعدادهای کودکان با مطالعه کتاب میسر می‌شود.

کتابخانه

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، بهروز ندایی در بازدید از کتابفروشی‌های اردبیل با اشاره به اینکه کتاب باید در سبد مصرفی خانوارها قرار گیرد، گفت: پرورش فکری و رشد استعدادهای کودکان با مطالعه کتاب میسر می‌شود و لازم است کتاب به عنوان یک کالای مصرفی ارزشمند مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد.  

معاون استاندار اردبیل گفت: کتاب و کتابخانه رمز ارتقای هرملت و نشان پیشرفت و رشد آنهاست و حرکت به سوی پیشرفت و فضیلت از طریق این گنجینه لایزال محقق می‌شود.  

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دستگاههای فرهنگی درارتقای سرانه مطالعه خاطرنشان کرد: همسویی و همگرایی دستگاههای فرهنگی در این زمینه با اجرای برنامه‌های کتابخوانی نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای کتاب و کتابخوانی دارد.  

وی راه اندازی کمپین‌های مختلف کتابخوانی و نشست‌های معرفی و خوانش کتاب را جزو راهکارهایی دانست که باید به همت تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های فرهنگی برگزار شود.  

به گزارش ایسنا، در جریان این دیدار کتابفروشان اردبیل نیز افزایش قیمت کاغذ و گران شدن قیمت کتاب‌ها را مهمترین مشکل کتابفرشان اعلام کرده و خواستار حمایت دستگاههای مرتبط از حوزه چاپ و نشر کتاب شدند.  

در این دیدار با اهدای لوح و هدیه فرهنگی از خدمات ارزشمند این کتابفروشان تجلیل شد.  

کد خبر 464858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha