مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از تحویل حدود ۱۴ هزار کارت سوخت به متقاضیان در استان خبر داد.

دفتر پلیس + 10

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فرزاد توکلی صبح امروز در حاشیه بازدید از وضعیت و نحوه ارائه کارت سوخت در باجه‌های پست، با اشاره به تحویل ۱۴ هزار کارت سوخت ارائه شده به متقاضیان در واحدهای پستی از ۲۴ آبان تاکنون، اظهار کرد: پست استان به صورت فوق العاده همه روزه بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کارت سوخت جدید را نیز تا ساعت ۱۸ عصر به متقاضیان ارائه می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان افزود: متقاضیان کارت سوخت که از قبل در دفاتر پلیس + ۱۰ ثبت‌نام کرده بودند، برای دریافت کارت خود قبل از مراجعه به اداره پست، با مراجعه به نشانی اینترنتی پلیس +۱۰ به آدرس epolice.ir  و درج شماره پلاک خودرو از صدور کارت سوخت خود اطلاع یابند.

توکلی ادامه داد: پس از آن کد رهگیری را دریافت کرده و با مراجعه به نشانی اینترنتی رهگیری مرسولات پستی به آدرس newtracking.post.ir از محل دریافت کارت سوخت خود مطلع و سپس برای دریافت آن اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه ۲۵ باجه اداره پستی در گیلان، کارت سوخت شهروندان گیلانی را توزیع می‌کنند، خاطرنشان کرد: متقاضیانی که کارت سوخت‌شان به هر علتی چاپ نشده به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

کد خبر 464857
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha