مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره بزرگ اقوام و نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در کرمانشاه خبر داد.

جشنواره اقوام

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، امید قادری، با اشاره به حضور ۲۱ استان کشور در این جشنواره، اظهار کرد: استان‌های شرکت کننده در این جشنواره سوغات، موادغذایی و صنایع  دستی خود را در قالب ۱۸۰ غرفه عرضه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از استان کرمانشاه نیز هنرمندان صنعتگری در هشت غرفه صنایع دستی استان را در رشته های گلیم، البسه محلی، چوب، چرم و آئینه کاری به  نمایش می‌گذارند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین در این جشنواره هنرمندان سه استان کرمانشاه، کردستان و آذربایجان شرقی نیز به اجرای موسیقی و آئین‌های محلی استان‌های خود می‌پردازند.

وی راه اندازی غرفه راهنمایان گردشگری کرمانشاه به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و نیز برپایی چند سیاه چادر در محوطه  نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد.

قادری با بیان اینکه این نمایشگاه از فردا (سوم آذر) به مدت شش روز برپا خواهد شد، اعلام کرد: علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از سوم تا هشتم آذر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد مراجعه کنند.

کد خبر 464813

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha