ملی پوش سابق کشورمان گفت: خیلی ساده اندیشانه است اگر فکر کنیم عراق و بحرین را راحت در تهران شکست می‌دهیم، این دو تیم حتی در تهران هم حریفان سرسختی هستند.

میلاد محمدی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از مهر، با تساوی خانگی عراق مقابل بحرین، شانس صعود، آن هم به عنوان تیم اول گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اردوی تیم ملی بازگشت و حالا این هنر سرمربی، ملی پوشان و فدراسیون نشینان است که از این فرصت استفاده کنند یا آن را بسوزانند.

رحمان رضایی در این خصوص اظهار داشت: معتقدم اگر عراق برنده این بازی می‌شد به نفع ما بود چون در آن صورت آنها دیگر انگیزه لازم را مقابل ما نداشتند و شانس بیشتری برای پیروزی در چهار دیدار پیش رو داشتیم. پس هنوز نمی‌توان گفت خطر از سر تیم ملی کاملا گذشته است.

وی افزود: تیم ملی ما برای تیم شدن هنوز خیلی کار دارد و فدراسیون فوتبال  در کنار کادر فنی باید از این چند ماهی که فرصت داریم نهایت استفاده را ببرد. اگر قرار باشد دو سه روز مانده به بازی بعدی به فکر تیم ملی بیفتیم و با سه جلسه تمرین به بازی ها برویم، این شانسی که به ما روی کرده را راحت خواهیم سوزاند.

ملی پوش پیشین کشورمان تصریح کرد: ما از کارلوس کی‌روش انتقاد می‌کردیم که پروازی است اما می‌بینیم  مارک ویلموتس از کی‌روش پروازی تر شده. عدم استمرار حضور ویلموتس در ایران باعث شده تا آن ارتباط عاطفی و احساسی بین او و بازیکنان تیم ملی بوجود نیاید و همچنین اطلاعاتش هم در خصوص بهترین‌های لیگ کم باشد. اگر اینطور نبود حتما ویلموتس برنامه‌های بهتری برای استفاده از مهدی ترابی و علی کریمی داشت. ضمن این که حتما فرشید اسماعیلی را هم دعوت می‌کرد.

رضایی تاکید کرد: خیلی ساده اندیشانه است اگر تصور کنیم به جهت میزبانی در مرحله برگشت حتما عراق و بحرین را می‌بریم. پیروزی بر این دو تیم در تهران اصلا ساده نیست چون آنها می‌آیند که بازی های بسته‌ای ارائه دهند و حداقل امتیاز را بگیرند. از دست دادن حتی یک امتیاز در این چهار بازی هم می‌تواند صعود ما را با مشکل بسیار جدی مواجه نماید.

کد خبر 464763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha