نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم لیگ برتر رکورد شکست ناپذیری‌اش را حفظ کرد و موفق شد پرسپولیس قهرمان ۳ دوره متوالی لیگ برتر را در تهران مغلوب کند.

پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، نیمه اول این بازی با برتری نسبی پرسپولیس توام بود و موقعیت‌های خوبی توسط مهدی ترابی و وحید امیری در دقایق ۱۰ و ۱۵ بازی از دست رفت.

پرسپولیس یک فرصت گلزنی را در دقیقه ۱۸ روی پاس علیپور و ضربه ترابی از دست داد. در این بازی بیشتر حملات نفت مسجد سلیمان روی ضد حملات برنامه ریزی شده بود. در دقیقه ۴۴ بهترین فرصت گلزنی نفت مسجد سلیمان روی کم تجربگی جبوری مهاجم این تیم ازدست رفت، او روی این صحنه حتی بیرانوند را هم دریبل داد اما در زدن ضربه آخر بد عمل کرد.

در نیمه دوم پرسپولیس حملات گسترده‌تری را روی دروازه نفت تدارک دید اما درخشش سوشا مکانی و ضعف مهاجمان پرسپولیس در زدن ضربات آخر باعث شد تا دروازه نفت مسجد سلیمان بسته بماند. البته تیم میهمان هنوز چشم به ضد حملات داشت و باز هم جبوری دردقیقه ۵۵  یک فرصت خوب را از دست داد. در دقیقه ۶۴ ترابی فرصت خوبی بدست آورد اما ضربه شتابزده او به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۷۶ روی یک ضربه کرنر علیزاده موفق شد با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند تا تیم میزبان غافلگیر شود. در ادامه بازی احمد نورالهی و عبدی دو موقعیت ایده ال را ازدست دادند تا چهارمین شکست میزبان در لیگ برتر رقم بخورد.

پرسپولیس با این شکست با ۱۹ امتیاز و با یک بازی بیشتر در جایگاه سوم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان با ۱۷ امتیاز به جایگاه ششم جدول صعود کرد.

کد خبر 464695

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha