فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال گفت: تردد کامیون‌های با تناژ بار غیر مجاز در سطح یخ‌زده راه خلخال به اسالم خطرناک و حادثه‌ساز است.

کامیون‌ برف

به گزارش همشهری آنلاین سرهنگ علیرضا صحبتی در گفتگو با ایرنا افزود: با وجود هشدارهای داده شده و اعمال قانون با رانندگان کامیون‌های خاطی سودجویی صاحبان کارگاه‌های تولید شن و ماسه و رانندگان، تردد کامیون‌های حامل شن و ماسه در این جاده که شب ها صورت می‌گیرد همچنان ادامه دارد و این اقدام  علاوه بر تهدید سرنشینان خودروهای عبوری موجب تخریب آسفالت جاده و وارد شدن خسارات سنگین مالی  می‌شود .

وی بیان کرد: اضافه بار در خودروهای سنگین بویژه در سراشیبی و سربالایی‌ها موجب عمل نکردن سیسیم ایمنی ترمز می شود و این درحالی است که رانندگان کامیون‌های حامل شن و ماسه بارگیری شده از خلخال به سمت استان گیلان حمل ۹ تن اضافه بار را بدون توجه به عواقب آن برای خودروی خود عادی تصور می‌کنند.

او هشدار داد که در صورت قفل ترمز کامیون‌ها در سطح یخ‌زده جاده خلخال به اسالم وقوع حوادث رانندگی تلخ و ناگوار دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با مسدود شدن جاده ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان  بیشترین بارترافیکی خودروهای سنگین  بر روی جاده ارتباطی خلخال - اسالم است، گفت: پلیس راه اردبیل آماده همکاری  با مسئولان جهت اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای ماشین‌آلات سنگین از جمله کامیون‌های حامل بار شن و ماسه است.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

کد خبر 464680

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha