استاندار اردبیل گفت: افراط و تفریط مانع توسعه در جامعه بوده و هنر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی انعکاس واقعیت‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع است.

اکبر بهنامجو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اکبر بهنامجو در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌ها اظهار داشت: افراط و تفریط مانع توسعه در جامعه بوده و هنر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی انعکاس واقعیت‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع است.  

وی بیان کرد: دستاورد و عملکرد دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با تلاش و استعداد روابط عمومی‌ها معنی پیدا می‌کند و این طیف ستون ادارات هستند.  

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روابط عمومی استانداری اردبیل جزو ۷ روابط عمومی برتر کشور انتخاب شده است گفت: از سوی سخنگو و دستیار ویژه دولت روابط عمومی استانداری اردبیل در بین ۳۲ استان جزو برترین‌ها قرار گرفته و این امر جز تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها محقق نمی‌شود.  

بهنامجو سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل را یادآور شد و گفت: روابط عمومی‌ها باید با ابتکار عمل خود و با امکانات موجود عملکرد فرمانداری‌ها را تبیین کنند و در انتقال دستاوردهای سفر نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند.  

وی با بیان اینکه نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در شکوه راهپیمایی‌ها و انتخابات غیرقابل کتمان است گفت: روابط عمومی با همکاری و توجه مدیر دستگاه اجرایی قوت می‌گیرد و مدیران باید برای انتشار عملکرد خود تولید محتوا کنند.  

استاندار اردبیل با تاکید براینکه نباید از پیگیری موضوعات محوله خسته شد تصریح کرد: انتقال عملکرد در روابط عمومی‌ها باید عمومیت داشته باشد و احساس آرامش با همکاری و هماهنگی مدیران امکان‌پذیر است.  

بهنامجو با اشاره به اینکه تا دو سال آینده در شهرستان‌ها با افزایش قابل توجه اشتغال روبه‌رو خواهیم شد گفت: خوشبختانه در کوچکترین شهر استان ناحیه صنعتی تعریف شده و موافقت اصولی و صدور مجوز انجام شده است.  

در این جلسه مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی نیز گفت: روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند و تلاش ما نیز ارتقای این جایگاه در سطح استان است.  

غلامحسین غاربی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در تبیین و انتقال عملکرد نقش به‌سزایی دارند اظهار کرد: نقش این طیف پیوسته در ادارات باید برجسته شودو مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز هماهنگی لازم را داشته باشند.  

وی افزود: چنانچه روابط عمومی استانداری توانسته در بین ۳۲ استان رتبه برتر را کسب کند حاصل تلاش تیم این حوزه بوده است.  

کد خبر 464471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha