فرماندار قرچک بر ضرورت کاهش تراکم دانش آموزی و افزایش کیفیت آموزش در مدارس قرچک تاکید کرد.

همن خطیبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، بهمن خطیبی در آیین افتتاح درمانگاه فرهنگیان قرچک که با حضور علی اللهیار ترکمن، معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت:

ساخت درمانگاه از مطالبات به حق فرهنگیان بوده و این پروژه چند سال است شروع شده و امسال به بهره‌برداری رسیده است.

خطیبی ضمن تقدیر از مجموعه تلاشگران ساخت این مجموعه درمانی گفت: قرچک از متراکم‌ترین شهرستان‌های استان تهران به لحاظ جمعیت است که به لحاظ دانش آموزی حتی در یک کلاس بالای ۴۰ نفر گاها مشغول تحصیل هستند.

وی بیان داشت: نگاه دولت و دغدغه مجمع خیرین مدرسه ساز به این است که تراکم در سطح مدارس را پایین آورده و با افزایش کیفیت آموزش با بهره گیری از امکانات موجود در حوزه تعلیم و تربیت زیرساخت‌های آموزش و پرورش محکم شود و همچنین در تأمین نیروها از نیروهای بومی استفاده شود که نگرانی عمده ما در آموزش و پرورش در این حوزه است.

فرماندار قرچک با اشاره به این‌که همه وزارتخانه‌ها با کمبود اعتبار مواجه هستند و شرایط سخت دارند افزود: مدیریت در این شرایط که همه فشارها و تحریم‌ها بر علیه نظام ما است تا ما را از پای دربیاورند بسیار روحیه جهادی می‌خواهد.

خطیبی بیان داشت: دسمنان غافل از این هستند مردم خون دادند و چهل سال در صحنه‌ها حضور داشته و در سنگرهای بعدی خواهند بود پس موظفیم به نحو احسن به مردم خدمت بدهیم بخصوص قشر جوان و دانش‌آموز تا بتوانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

کد خبر 464450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha