فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام شرایط عادی و آرامش در این محدوده، از دستگیری عوامل و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد.

سردار محسن خانچرلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محسن خانچرلی درباره وضعیت شهرستان‌های غرب استان تهران پس از ناآرامی‌های چند روز گذشته، گفت: متاسفانه در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که طی چند روز گذشته در چندین شهرستان در حوزه استحفاظی غرب استان تهران رخ داد، خساراتی به اموال و اماکن عمومی و خصوصی وارد شد، اما با حضور ماموران پلیس در محل اقدامات لازم برای تامین امنیت انجام شده و در حال حاضر وضعیت در غرب استان تهران عادی است و شهرستان‌ها و شهروندان در آرامش کامل هستند.

وی از دستگیری شماری از گردانندگان و لیدرهای اصلی این ناآرامی‌ها خبر داد و گفت: این افراد برای انجام تحقیقات در اختیار عوامل قضایی قرار گرفته‌اند. برخی از این افراد نیز متواری شده‌اند که شناسایی شده‌اند و به زودی دستگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران درباره این که آیا این افراد جزو عوامل بومی در محل بودند یا خیر؟ اظهار کرد: در دیدارهایی که با برخی صاحبان صنوف و مردم داشتم عمدتاً این مساله مطرح شد که اغتشاشگران و آشوبگران را تا به حال ندیده بودند و جزو ساکنان آن محل نبودند. ضمن این که از برخی از این افراد سلاح سرد و در مواردی سلاح جنگی نیز کشف شده است که طبیعتاً به نظر نمی‌رسد این افراد جزو مردم عادی باشند؛ به همین دلیل است که شواهد نشان می‌دهد این افراد سازماندهی شده بودند.

سردار خانچرلی ادامه داد: ‌در تصاویر موجود از اقدامات این افراد و نیز گفته شاهدان عینی و مردم، اغتشاشگران اقدام به آسیب رساندن به اموال عمومی و شهروندان کرده بودند.

وی با تاکید بر این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در حال حاضر تمامی شهرستان‌ها در غرب استان تهران نظیر بهارستان، اسلامشهر، نسیم‌شهر، رباط‌کریم، شهریار و... در امنیت و آرامش کامل هستند و مأموران پلیس نیز در آمادگی کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه ناامنی را به آشوبگران نخواهند داد.

کد خبر 464401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha