چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به صورت نمادین در مدرسه شاهد دخترانه ندای زینب (س) با حضور جمعی از دانش‌آموزان، فرهنگیان و مسئولان در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد.  

المپیاد ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب در این مراسم گفت: در این المپیاد ورزشی، دانش آموزان در آموزشگاه‌های شهری و روستایی و به تفکیک مدارس دخترانه و پسرانه در رشته‌های فوتسال، هندبال، طناب ورزی، بسکتبال، والیبال، کوهپیمایی و بازیهای بومی محلی با هم رقابت می‌کنند.  

روح الله عباسیان افزود: ورزش یکی از راه‌های مناسب پرکردن اوقات فراغت است از این رو برگزاری المپیادها و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی سیاستی است که زمینه‌های انگیزشی را برای تبلیغ و ترویج ارزش‌های فرهنگی به ویژه ورزش فراهم می‌کند.  

وی اظهارداشت: در این رقابت‌ها برد و باخت مهم نیست بلکه باید با تشویق و ترویج دانش آموزان به ورزش در مسیر سلامت روحی وجسمی دانش آموزان گام بردایم.  

رئیس اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: مهمترین دستاورد المپیادهای ورزشی، ارتقای آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی و سطح سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و فراهم آوردن فضایی پرنشاط و تعامل نزدیک والدین و معلمان است.  

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۴ هزار دانش آموز دارد که در ۱۹۳ واحد آموزشگاهی مشغول تحصیل هستند.  

کد خبر 464394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha