نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: مردم استان با بصیرت و آگاهی توانستند از میان آشوب‌ها و فتنه‌ها عبور کرده و درس تاریخی و عبرت آموزی به دشمنان بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین با عنوان اخلاق و رسانه افزود: مردم استان قزوین در اعتراضات اخیر به سلامتی از فتنه عبور کرده و به برکت دستگاه‌های امنیتی، مسئولان و اصحاب رسانه به خوبی از مهلکه دشمن خارج شدند.

وی با بیان اینکه در این ناآرامی‌ها نقشه‌های پلید دشمنان برملا شد، اظهار داشت: مردم به وضوح مشاهده کردند که وزیر امور خارجه آمریکا از آشوب‌ها حمایت کرد و باز هم چهره واقعی آمریکا برای مردم نمایان شد.

عابدینی در ادامه سخنان خود به حضور در برنامه تلویزیونی ثریا در خصوص پرونده هفت سنگان اشاره کرد و گفت: فساد هفت سنگان قزوین بارها به دستگاه قضایی کشور منعکس شده و درحال پیگیری است و رسانه‌ها به جای تکرار مکررات در این پرونده، باید به دنبال کشف و عنوان کردن فسادهای جدیدتری باشند.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌ها در بین اصحاب رسانه بیان حقیقت‌ها و مبارزه با فساد است که به عنوان یک امر به معروف بزرگ محسوب می‌شود و بسیاری از بزرگان دین توصیه کرده‌اند که ترک معروف و امر به منکر از بدترین گناهانی است که یک مومن می‌تواند انجام دهد.

عابدینی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد واجب کفایی است و اگر همه برای انجام وظایف دینی بسیج نشویم، هرگز مبارزه با استکبار و نفاق شکل نمی‌گیرد و اهداف و آموزه‌های اسلامی محقق نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین به خطبه ۱۹۳ نهج‌البلاغه پرداخت و یادآور شد: نشست‌های مرتبط با آموزه‌های نهج البلاغه باید به صورت مستمر برگزار شود تا ارتباط معنایی و کلامی به خوبی منتقل گردد.

برنامه اخلاق و رسانه به همت سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

کد خبر 464389

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha