مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
۰ نفر

مردم استان البرز در پاسخ به اقدامات مخرب عوامل بیگانه و آشوبگران، با برگزاری راهپیمایی با شکوه بار دیگر ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی خود را به نمایش می‌گذارند.

راهپیمایی

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا، این  راهپیمایی عظیم مردمی با عنوان « امنیت و اقتدار ملی» در شهرهای کرج، فردیس و محمدشهر  برگزار می شود. حمایت از مواضع قاطع و به هنگام مقام معظم رهبری، دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی از جمله اهداف این راهپیمایی‌های مردمی است ...

براساس اعلام ستاد مردمی برگزاری مراسم البرز،  راهپیمایی مردم « امنیت و اقتدار ملی» روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

مسیرهای راهپیمایی مردمی محکوم کردن  اغتشاشات اخیر در کرج، میدان شهدا – میدان توحید- سه راه امامزاده حسن مصلی نماز جمعه، فردیس از فلکه چهارم – سه راه حافظیه به طرف فلکه دوم و در محمد شهر از بلوار اصلی محمد شهر بلوار امام خمینی(ره) از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد باب الحوا ئج  خواهدبود.

پس از اعلام تغییر در قیمت بنزین از ساعت صفر جمعه بیست و چهارم آبان ماه جاری، تحرکاتی در بعدازظهر همان روز در برخی شهرها شکل گرفت در ادامه تجمع های مشابه ای در سایر شهرها از جمله در بعضی نقاط استان البرز هم به وقوع پیوست که با گذشت ساعاتی و غروب آفتاب، به یکباره تجمع های آرام و پراکنده به حرکت و راهپیمایی و در مواردی سر دادند شعارهای ساختارشکن تبدیل شد.

این درحالی است که دولت تاکید کرده است که به سرعت ساز و کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره مند خواهند شد.

کد خبر 464314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha