فرماندار خلخال گفت: راه کلیه روستاهای شهرستان خلخال در سه بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود مسدود است.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فریدون بابایی پیش از ظهر امروز  سه‌شنبه اظهار کرد: راه کلیه روستاهای شهرستان خلخال در سه بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود مسدود است.

وی از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال خبر داد و افزود: در سطح شهر خلخال ارتفاع برف بیش از ۳۰ سانتی‌متر و در مناطق مختلف و ارتفاعات بین ۷۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر است.

فرماندار خلخال با اشاره به اهمیت راه‌های روستایی و نیاز مردم برای تردد به شهر از اداره راهداری شهرستان خلخال خواست تا در سریع‌ترین زمان تردد اهالی به مرکز شهرستان برقرار شود.

وی از حضور جهانگردان در محور ماجولان- ماسوله خبر داد و تشریح کرد: به علت بارش برف جهانگردان خارجی در این مسیر گرفتار برف و کولاک شده‌اند که کارکنان راهداری و بخشداری شاهرود به منطقه اعزام و نجات این جهانگردان تا ساعاتی دیگر انجام خواهد شد.

بابایی بیان کرد: مدارس شهرستان خلخال نیز به علت برودت هوا و ارتفاع بالای برف در سطح شهرستان امروز در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل و به لحاظ پیشگیری از خطرات در محورهای مواصلاتی از هموطنان درخواست می‌شود تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و حتما با توجه توصیه‌های کارشناسی پلیس راه، راهداری و هواشناسی در مسیرهای ارتباطی تردد نمایند.

از شب گذشته به دنبال بارش برف سنگین در سطح شهر خلخال با تلاش نیروهای زحمتکش شهرداری و خدمات شهری، برف‌روبی و تیغه‌زنی در سطح معابر اصلی شهر خلخال انجام شده و تلاش برای بازگشایی سایر معابر ادامه دارد.

کد خبر 464145

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha