کایلی جنر ۵۱ درصد از سهام شرکت تولید لوازم آرایشی خود را به ارزش ۶۰۰ میلیون دلار می‌فروشد تا در ۲۲ سالگی جوان‌ترین میلیاردر خودساخته تاریخ لقب بگیرد.

كايلي جنر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، خواهر کوچک‌تر کیم کارداشیان چهار سال پیش شرکت تولید و عرضه لوازم آرایشی کایلی را راه انداخت و به لطف داشتن صدها میلیون دنبال‌کننده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توانست در ۲۲ سالگی ارزش دارایی‌های خود را به بیش از یک میلیارد دلار برساند. شرکت کوتی اوایل سال آینده میلادی ۶۰۰ میلیون دلار به حساب جنر واریز می‌کند و مالک ۵۱ درصد سهام شرکت او می‌شود.

کایلی جنر با وجود از دست دادن بخش عمده سهام خود همچنان از شهرت و چهره‌اش برای بازاریابی و فروش محصول‌های آرایشی بهره می‌برد. مدیران کوتی امیدوارند با استفاده از نام کایلی به یک گروه تازه از مشتریان به ویژه زنان کمتر از ۳۵ سال دسترسی پیدا کنند و بازار خود را گسترش دهند.

از سوی دیگر، کارشناسان معتقدند سرمایه‌گذاری در برندهای وابسته به سلبریتی‌ها یک اقدام پرخطر است. به عبارت دیگر، هر اندازه بهره بردن از چهره و شهرت می‌تواند در رشد برند موثر باشد، این خطر هم وجود دارد که شهرت چهره‌ای چون جنر زودتر از پیش‌بینی‌ها از بین برود و سرمایه‌ها را بر باد دهد.

لوازم آرایشی کایلی سال گذشته ۱۷۷ میلیون دلار درآمد داشت که ۴۰ درصد بیش از سال ۲۰۱۷ بود. ضمن اینکه تقریبا هر روز هفت هزار نفر به تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه این برند در اینستاگرام افزوده می‌شود. کایلی ابتدا فقط فروش آنلاین داشت و از سال گذشته محصول‌هایش در ۱۱۰۰ فروشگاه به فروش می‌رسد.

کایلی جنر ۲۲ ساله با خواهرش کیم کارداشیان وست در تولید یک برنامه تلویزیونی بسیار پربیننده و محبوب همکاری می‌کند. هر چند ثروت او ۱.۲ میلیارد دلار است و دارایی کیم حدود ۳۵۰ میلیون دلار برآورد می‌شود. پیش از این مارک زاکربرگ در ۲۳ سالگی ثروت خود را به یک میلیارد دلار رسانده بود.

کد خبر 464085

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha