سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

دانمارک و سوئیس هم به جمع تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ پیوستند.

دانمارک

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام ملت های اروپا ، تیم دانمارک موفق شد دردوبلین در مصاف با ایرلند جنوبی به تساوی یک بریک برسد. وایکینگ ها با این تساوی با ۱۶ امتیاز به دور نهایی راه یافتند. گل اول این بازی در دقیقه ۷۳ توسط مارتین برایت وایت درون دروازه ایرلند جای گرفت. در فاصله ۵ دقیقه به پایان بازی مت دوئرتی گل مساوی را به ثمر رساند.

در بازی دیگر این گروه سوئیس شش بریک در خانه جبل الطارق به برتری رسید تا این تیم نیز با ۱۷ امتیاز به عنوان تیم اول گروه D به دورنهایی راه یابد. وارگاس ۵۰، فاسانچت ۵۷لوریس بنیتو۷۵ سدریک اتین ۸۵ وگرانیت ژاکا ۸۶ برای تیم میهمان گلزنی کردند.

در گروه J تیم ملی فوتبال ایتالیا در پالرمو میزبان ارمنستان بود و آتش‌بازی راه انداخت و با نتیجه ۹ بر یک پیروز شد.

گل‌های این بازی را ایموبیله ۲ بار، زانیولو ۲ بار، بارلا و رومانولی، جورجینیو (پنالتی)، اورسولینی و فدریکو کیه‌زا موفق به گلزنی برای تیم ملی ایتالیا شدند.

تک گل ارمنستان توسط بابایان در دقیقه ۷۹ زده شد.

آتزوری با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد این تیم پیش از این دیدار صعودش به دور نهایی قطعی شده بود.

رضایت مانچینی

روبرتو مانچینی پس از پایان کار تیمش در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ با برتری ۹ بر یک مقابل ارمنستان از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در پایان بازی اظهار داشت: یک شب زیبا را سپری کردیم و در آخرین دیدارمان در مقدماتی یورو، عملکردی عالی داشتیم. این روزها نمی‌توان در یک بازی ملی، ۹ گل به ثمر رساند اما برای رسیدن به این هدف، تمام تلاشمان را کردیم. ۲ گل زانیولو و گلزنی اورسولینی خوشحال‌کننده بود. همه بازیکنان جوان تیم‌مان بازی به بازی بهتر از قبل می‌شوند. بازی در سطح بین‌المللی به تجربه آن‌ها می‌افزاید.

او در ادامه افزود:  خواهیم دید در یورو ۲۰۲۰ چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما هرگز در ۱۰  دیدار مقدماتی پیروز نشده بودیم. حالا ۶  ماه تا مسابقات یورو زمان داریم و متاسفانه باید از چندین بازیکن که در این مسابقات ما را همراهی کردند، صرف نظر کنم زیرا لیست ما تنها ۲۳ نفر ظرفیت دارد. اگر بتوانیم در یورو هم به این روند ادامه بدهیم، عالی خواهد شد.

شب گلبارن مادرید

در بازی مهم گروه F تیم ملی فوتبال اسپانیا در مادرید، میزبان رومانی بود و با ۵ گل پیروز شد.

گل‌های ماتادورها را فابین رویز، مورنو دو گل، روز (گل به خودی) و اویارزابال به ثمر رساندند.

اسپانیا هم با این برد ۲۶ امتیازی شد و این تیم هم مقتدرانه راهی مرحله بعد شد.

کد خبر 464075

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha