آسفالت حیاط مدرسه امام جعفر صادق(ع) برای افزایش ایمنی تردد دانش آموزان نونوار و باعث خوشحالی ۹۰۰نفر از دانش آموزان این مرکز آموزشی و والدین آنها شد.

عمران

همشهری آنلاین - مریم قاسمی: شهردار ناحیه یک منطقه۱۸ با اعلام این خبر افزود: «والدین دانش آموزان از وجود ناهمواری زیاد حیاط و اطراف مدرسه گلایه مند بودند و این موضوع را با مسئولان شهرداری در جریان گذاشتند. بر همین اساس، کارشناسان ناحیه از محل موردنظر بازدید کردند و با توجه به ناهمواری و فرونشست زمین در بخش هایی از حیاط مدرسه، به این نتیجه رسیدند که مشکل بسیار جدی است. این مشکل در هنگام بارش برف و باران و بروز «چاله آب» به طور حتم تردد دانش آموزان را با دردسرهای زیادی مواجه می کرد. برای همین تصمیم گرفتیم نسبت به رفع فوری این مشکل اقدام کنیم.»

  «غلامرضا تدبیری» افزود: «وجود ناهمواری و فرونشست های حیاط مدرسه در طول سالیان متمادی باعث زمین خوردن و آسیب های بدنی دانش آموزان می شد و خطر جدی برای ۹۰۰دانش آموز این مدرسه فراهم می کرد. علاوه بر آن والدین هم نگران  فرزندان خود بودند. با توجه به اهمیت موضوع، در اولین فرصت اکیپ اجرایی اداره فنی و عمران  ناحیه یک با تجهیزات و امکانات لازم در محل حاضر شدند و نسبت به زیرسازی، آسفالت و همسطح سازی حیاط مدرسه و اطراف آن اقدام کردند.»

مدرسه

تدبیری در پایان گفت: «قبل از این والدین و اولیای مدرسه به دلیل پستی و بلندی سطح زمین، بارها به زمین خورده و دچار مشکل شده بودند که با برطرف شدن آن امیدواریم دیگر شاهد چنین خسارت هایی در این واحد آموزشی نباشیم.»

کد خبر 463968
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha