سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
۰ نفر

فهرست هفتگی جدید پرفروش‌های داستانی نشریه نیویورک‌تایمز درحالی منتشر شده است که نام اثر جدید «ارین مورگن‌استرن» نویسنده رمان‌های تخیلی در آن به چشم می‌خورد.

ارین مورگن‌استرن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رمان «ماه آبی» نوشته «لی چایلد» که موفق شده بود در نخستین هفته حضورش در فهرست رمان‌های پرفروش بخش جلد سخت (hardcover) نشریه نیویورک‌تایمز در صدر جدول قرار بگیرد این هفته نیز در رتبه نخست دیده می‌شود. «‌لی چایلد» نویسنده بریتانیایی است که بیشتر برای خلق شخصیت «جک ریچر» شناخته می‌شود. «چایلد» در رمان جدید خود که دنباله‌ای از سری داستان‌های «جک ریچر» است داستان  این شخصیت را  که در جنگ میان دو گروه خلافکار اوکراینی و آلبانیایی گیر کرده است، روایت می‌کند. مجموعه فیلم‌هایی نیز با اقتباس از شخصیت «جک ریچر»‌ و با بازی «تام کروز» ساخته شده است.

در رتبه دوم این فهرست همچون هفته گذشته رمان‌ «محافظان» نوشته «جان گریشام» حضور دارد. «گریشام» که برای نوشتن رمان‌هایی با داستان‌های قضایی و جنایی شهرت دارد در رمان «محافظان»‌ داستان درگیر شدن وکیلی به نام‌ «کالن پست» با چندین قاتل بی‌رحم را روایت می‌کند. این اثر در هفته اول حضورش در این فهرست به جایگاه اول راه یافته بود.

اما اثر جدید این هفته رمان «‌دریای بی‌ستاره» نوشته «ارین مورگن‌استرن»‌ است که در رتبه سوم به چشم می‌خورد. «مورگن‌استرن» که بیشتر برای نوشتن رمان  پرفروش «سیرک شبانه» شناخته می‌شود، رمان جدید خود را نیز بر اساس یک داستان تخیلی خلق کرده است.

 همچنین رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند»‌ برای شصت و دومین هفته متوالی و این‌بار در جایگاه چهارم فهرست به چشم می‌خورد.

رمان «آتش شب» نوشته «مایکل کانلی»‌ که دنباله‌ای از سری داستان‌های شخصیت «هری بوش» است این هفته با یک پله سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفته است. «آتش شب» در نخستین هفته حضورش در فهرست پرفروش‌های داستانی این نشریه جایگاه اول را به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 463949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha